Meer dan alleen maar banners.

De magie van Display Advertising

Ben je het ook wel eens opgevallen hoe goed Google weet wat je zoekt? Die gepersonaliseerde advertenties die je overal tegenkomt? Hoe werkt dat eigenlijk? Wij leggen je graag de werking achter display advertising uit en hoe jij hier slim gebruik van kunt maken.

Wat is
Display Avertising?

Die opvallende banners die je tegenkomt op nieuwswebsites en  via je social media kanalen zijn voorbeelden van display advertising. Het is de online variant van de traditionele reclameborden langs de weg. Maar in tegenstelling tot die borden, is display advertising veel specifieker inzetbaar. Met behulp van de juiste technologie kun je middels Display Advertising heel gericht de aandacht trekken van je doelgroep. Benieuwd hoe dat werkt? Dat leggen wij graag verder uit.

Hoe werkt Display Advertising voor jouw bedrijf?

Je klanten bevinden zich op verschillende punten in hun journey naar een aankoop. Die wil je op het juiste moment (nog eens) triggeren.

Met de volgende stappen gaan wij samen met jou van start!

1.

Groot bereik

Met display advertising bereik je een enorm publiek. Je advertenties verschijnen op talloze websites en apps, precies op het moment dat jouw doelgroep online is. Of het nu gaat om nieuws, entertainment of social media, met display advertising zorg je ervoor dat jouw boodschap gezien wordt.

2.

Gerichte targeting

Door je doelgroep zo nauwkeurig te segmenteren, zorg je ervoor dat jouw advertenties maximale impact hebben. Je boodschap komt namelijk terecht bij mensen die al een bepaalde affiniteit hebben met jouw producten of diensten. Dit verhoogt niet alleen de zichtbaarheid van je merk, maar ook de kans op conversie.

3.

Verhoogde merkbekendheid

Zet jouw merk op de kaart. Door jouw advertenties op talloze websites en apps te tonen, bereik je een enorm publiek. Dit vergroot niet alleen de zichtbaarheid van jouw bedrijf, maar ook de herkenbaarheid van jouw merk. Door consistent te adverteren bouw je naamsbekendheid op en zorg je ervoor dat jouw merk top-of-mind is bij potentiële klanten

4.

Meer websitebezoek

Met display advertising stuur je meer bezoekers naar je website. Door opvallende advertenties te tonen op relevante websites en apps, trek je de aandacht van jouw doelgroep. Wanneer gebruikers op jouw advertentie klikken, worden ze direct doorgestuurd naar een specifieke pagina op jouw website. Zo vergroot je niet alleen het aantal bezoekers, maar ook de kans dat ze een actie ondernemen, zoals een aankoop doen of een contactformulier invullen.

5.

Hogere conversie

Met display advertising zet je om van kijkers naar klanten. Door je advertenties te tonen aan mensen die al interesse hebben in jouw producten of diensten, vergroot je de kans dat ze overgaan tot actie. Of het nu gaat om een aankoop, een aanmelding voor een nieuwsbrief of een download, display advertising helpt je om jouw conversiedoelen te behalen.

Zij gaan al voor display ads.

Digitaal aanwezig zijn voor de juiste doelgroep.
Bekijk alle cases

Meer informatie over Display Adverteren?

Wij onderzoeken en presenteren je graag de voordelen en de prestaties van Display Adverteren voor jouw bedrijf. Maak kennis met Yannick of Jeroen, onze online marketing strategen.